BF100
BF100 | Tarkista saatavuus myyjältäHonda BF100 –perämoottori sai kaudelle 2018 uuden, virtaviivaisuutta ja teknologista edistyksellisyyttä huokuvan ulkoasun. Lisäksi uuden moottorinohjauksen myötä suorituskyky ja taloudellisuus ovat parantuneet entisestään.
Laihaseostekniikka (ECOmo) ja elektroninen monipisteruisku (PGM-FI) takaavat ainutlaatuisen taloudellisuuden ja vähäpäästöisyyden. BLAST- toiminto ja muuttuva venttiilien ajoitus (VTEC) varmistavat nopeat liikkeelle lähdöt ja kuormankestävyyden. Honda BF100 on myös kokoluokassaan varsin kevyt ja kompakti.
Rahoituslaskuri
Honda BF100-perämoottori täyttää tiukimmat ympäristövaatimukset, tarjoten kokoluokassaan uuden tasoista suorituskykyä ja Hondan kuuluisaa teknistä osaamista. Vahvasta suorituskyvystä huolimatta kevyt moottori on ennennäkemättömän taloudellinen.
BF100-perämoottorissa on valmius uistelunopeuden säätimelle, joka mahdollistaa tarkan nopeudensäädön matalilla nopeuksilla, 50 rpm hyppäyksin. Se on myös täysin yhteensopivia NMEA2000 -järjestelmän ja -laitteiden kanssa. Moottorin voi kytkeä yhteen protokollaa tukevien elektronisten laitteiden, kuten GPS-laitteiden, karttaplotterin ja kaikuluotaimen kanssa. Lisävarusteena saatavien Hondan uusien digitaalisten monitoimimittareiden avulla voi reaaliajassa seurata oleellisia moottorin valvontatietoja, kuten esimerkiksi kierroslukua, trimmikulmaa, moottorin lämpötilaa, akun lataustilaa ja öljynpainetta.
TÄYNNÄ ALANSA EDISTYKSELLISINTÄ HONDA-TEKNIIKKAA.
BLAST™ (Boosted Low Speed Torque) - Honda Marinen kehittämällä järjestelmällä saadaan paras mahdollinen vääntö alakierroksille, muuttamalla sytytyksen ennakkoa ja ilma/polttoaineseosta. Tästä on erityistä hyötyä suuremmilla kuormilla tai raskaammilla liikkeelle lähdettäessä – vene nousee liukuun tehokkaasti ja nopeasti. Patentoitu tekniikka on yksi Honda-perämoottoreiden tunnuspiirteistä.
ECOmo™ (Economy Controlled Motor) - Hondan oma laihaseostekniikka tunnustelee ja säätää ilma/polttoaine –seosta ajon aikana, optimoiden niin suorituskyvyn kuin maksimaalisen taloudellisuuden. Tämä ominaisuus yhdessä Hondan PGM-Fi™ polttoaineen suihkutuksen kanssa takaa parhaan polttoainetaloudellisuuden ja vähäiset päästöt.
VTEC™ (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) - Uusi BF100 hyödyntää Hondan kuuluisaa VTEC-venttiilinohjausjärjestelmää, jossa venttiilien ajoitusta muutetaan parhaan ja tasaisen suorituskyvyn aikaansaamiseksi.
TROLLING CONTROL – uistelunopeudensäätimen valmius tarkkaan nopeuden säätöön
NMEA 2000 – yhteensopivuus moottorin ja vene-elektroniikan yhteen kytkemiseksi
Luokkansa paras latausteho – joustavuutta sähkölaitteiden suhteen
High-performance -vaihteisto – vähemmän vedenvastusta ja roiskeita
Kolmilapainen alumiinipotkuri
Kierroslukumittari (analoginen)
Trimmimittari (analoginen)