BF40
BF40 | Tarkista saatavuus myyjältäKokoluokkansa suursuosikit BF40 ja BF50 uudistuivat kaudelle 2018. Erinomaisesta kiihtyvyydestä, suorituskyvystä ja taloudellisuudesta tunnetut moottorit on päivitetty uudella virtaviivaisella muotokielellä ja entistäkin suorituskykyisemmällä ja taloudellisemmalla moottorinohjauksella. Uutuudet on varustettu nyt myös makeaveden huuhteluliitännällä.
Rahoituslaskuri
BF40:llä nautit erinomaisesta kiihtyvyydestä, huippusuorituskyvystä ja uskomattomasta taloudellisuudesta. Tämä perämoottori on täynnä Hondan nykytekniikkaa, joka tekee moottorista todella tehokkaan sekä luokkansa vähäpäästöisimmän ja kevyimmän.
LUOKKANSA PARAS POLTTOAINETALOUS.
Tällä moottorilla nautit erinomaisesta kiihtyvyydestä, huippusuorituskyvystä ja uskomattomasta taloudellisuudesta. ECOmo-teknologialla ja älykkäällä laihaseostekniikalla varustettu BF50 on kevyt, päästöiltään puhdas ja ääneltään hiljainen. Siinä on myös todella pieni polttoaineenkulutus – erityisesti matka-ajossa.
VENEILIJÄN JA YMPÄRISTÖN ILOKSI.
Honda Marine on sitoutunut pitämään veneilyn sekä vastuullisena että hauskana kehittämällä entistä ympäristöystävällisempiä perämoottoreita. BF40-perämoottorin CO2-päästöt ovat yli 30 % pienemmät kuin aiemmissa malleissa, vaikka huikea suorituskyky on säilynyt ennallaan. Programmed Fuel Injection mahdollistaa edelliseen malliin verrattuna jopa 18 prosentin polttoaineen säästön matkanopeudella ajettaessa 3.000-4.500 kierrosluvuilla. Yhdessä Hondan ECOmo-laihaseostekniikan kanssa polttoaineen kulutus on saatu tämän kokoluokan pienimmäksi. Suomessa Buster L:llä suoritetussa testiajossa kulutus oli 0,37 l meripeninkulmalla. Veneilystä nauttii monin verroin enemmän, kun tietää että maapallo hengittää helpommin. Honda Marine kantaa vastuun ympäristön puhtaudesta. Samalla, kun veneilyn on tuotettava iloa vesillä liikkujalle, sen on tunnettava vastuu luonnon säilymisestä puhtaana ja häiriintymättömänä.
LISÄVOIMAA PIENILLÄ KIERROKSILLA.
Suuri teho pienessä moottorissa. BLAST-teknologialla voidaan säätää sytytyksen ennakkoa ja ilma-polttoaineseosta. Yhdistettynä polttoaineen monipisteruiskutukseen (PGM-FI) se takaa parhaan mahdollisen tehon ja väännön pienillä kierroksilla.
HONDA BF40 TEKNIIKKA.
Kolmisylinterinen kokonaisuus painaa vähän ja käy tasaisesti
Polttoaineen elektroninen monipisteruiskutus (PGM-FI)
BLAST – tehostettu vääntö alakierroksilla
Laihaseostekniikka – optimaalinen polttoaineenkulutus (ECOmo)
Makean veden huuhteluliitin – pidempi moottorin elinikä
Elektroninen valvontajärjestelmä mm. lämpötilan ja öljynpaineenvalvonta sekä kierrosrajoitin
Kolmilapainen alumiinipotkuri
Kierroslukumittari (analoginen)
Trimmimittari (analoginen)
NMEA 2000 -ulostulo