SKI-DOO Freeride 154" 850 E-TEC TURBO
000VDNC000 | Tarkista saatavuus myyjältäTartu haasteisiin. Kuulostaa kuluneelta, mutta tämä on 2022 Ski-Doo Freeridelle vain alkua. Kelkka, joka antaa enemmän tehoa ja kykyä kuin koskaan ennen uudella 850 E-TEC Turbolla ja uusilla syvän lumen elementeillä, kuten lyhyellä tunnelirakenteella, jotka on tarkoitettu suurempiin elämyksiin.
Tehokkuus on pelkkä alku
2022 Freeridessä on enemmän voimaa ja ominaisuuksia kuin koskaan määrätyissä 850 E-TEC Turbo -malleissa. Myös kuljettajaa varten on lisätty syvään lumeen keskittyviä elementtejä.
Lentokilometrejä
Matkamittariin saattaa kertyä tuhansia kilometrejä kauden aikana, mutta moni niistä on kertynyt ilman telamaton kosketusta maahan. Niitä kutsutaan "lentokilometreiksi", ja niitä keräävät Freeride-kuljettajat ovat kanta-asiakkaita.
Ole oma itsesi
Freeride on markkinoiden ainoa kelkka, joka soveltuu yksilöllisesti samanlaiseen talvielämykseen kuin sen kuljettaja.
Peloton
Keskitetyn massan, kapean rakenteen ja keveytensä ansiosta Freeriden REV Gen4 -runko tarjoaa parhaan hallinnan lumessa ja ilmassa.
Tehokkaasti eteenpäin
Freeride saa tehonsa kahdesta valintasi mukaisesta Rotax-kakstitahtimoottorista, mukaan lukien ensimmäinen tehdasvalmisteinen turboahdettu kaksitahtimoottori. Molemmat ovat välittömästi reagoivia, ällistyttävän kiihtyviä ja saumattoman tehokkaita.
Lyhyt tunneli
Pääset useampiin paikkoihin lyhyen tunnelipituuden ansiosta, joka mahdollistaa optimaalisen ohjattavuuden syvässä lumessa erinomaisen lumenpoiston avulla. Vakiomallinen, kevyt takaroiskeläppä LinQ-valmiilla kiinnityspisteillä valinnaisen, irrotettavan ja pitkän roiskeläpän kiinnitystä varten.
Yksiosainen, kevyt kuomu
Yksiosainen polypropyleenirakenne alentaa painoa välittömästi 2,8 kg. . Optimoitu tuuletus lämmön haihtumista ja melunvaimennusta varten.
tMotion-telasto
tMotion joustaa sivusuunnassa ja helpottaa näin kelkan kallistamista. Tämän mahdollistaa keskisaranan pallonivel takapukin ja jaetun etupukin välissä. Vahvasti progressiivinen jousitusgeometria tekee ajosta kelkkareiteillä entistä tasaisempaa.
KYB PRO -iskunvaimentimet
Ski-Doo-kilpakelkoissa lujiksi todetut KYB Pro -sarjan iskunvaimentimet ovat erittäin suorituskykyisiä ja kestäviä vaikeimpiinkin olosuhteisiin. Erillinen lisäsäiliö helppokäyttöisellä Easy Adjust -puristusvaimennuksen pikasäädöllä sekä paluuvaimennuksen pikasäädöllä.
Luotu pitempiin päiviin lumessa
Yksiosaisen kevyen kuomun, olkatapin, jousten, istuimen ja monien muiden osien mahdollistama rakenteen kevennys tekee teknisistä liikkeistä helpompia kuin koskaan aiemmin
E-TEC SHOT -käynnistin
Painikekäynnistys, joka ei tuo juuri ollenkaan lisäpainoa. Ensimmäisen vetokäynnistyksen jälkeen moottori lataa superkondensaattorin. Seuraavissa käynnistyksissä ohjaustangon SHOT-painike hyödyntää superkondensaattoriin varattua energiaa ja muuttaa magneeton sähkömoottoriksi, joka pyörittää vauhtipyörää ja käynnistää moottorin E-TEC-teknologialla. Painoa on voitu vähentää lähes 9 kg perinteiseen sähkökäynnistimeen verrattuna. Ski-Doon ainutlaatuinen E-TEC-teknologia mahdollistaa SHOT-käynnistyksen.
Rotax® 850 E-TEC Turbo -moottori
Korkeatasoiset KYB Pro -iskunvaimentimet kevyillä jousilla
Lyhyt tunneli kevyellä roiskeläpällä
RAS™ 3 -etujousitus
tMotion™ -telasto vahvikkeilla ja jäänraaputtimet
Katso myös
SILVER BEAVER BR & HONDA BF50 DK4 LRTZ 2024
SILBEA5021Tarkista saatavuus myyjältä